Wyszukaj produkty, wprowadzając nazwę produktu lub słowo kluczowe w pasku wyszukiwania u góry dowolnej strony. Spróbuj wprowadzić ogólny opis. Im więcej słów kluczowych używasz, tym mniej produktów otrzymasz na stronie wyników. Gdy znajdziesz interesujący Cię produkt, po prostu kliknij nazwę produktu lub obraz produktu, aby uzyskać więcej informacji.
Jeśli wprowadziłeś niepoprawną informację, taką jak adres dostawy, adres e-mail czy numer telefonu, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami, aby informacja ta mogła zostać zaktualizowana zanim zamówienie opuści nasz magazyn. W przypadku kiedy zamówienie zostało już wysłane, a niepoprawna informacja wpłynie na dostawę, jako klient będziesz odpowiedzialny za ewentualne dodatkowe koszta, które mogą się pojawić.
Wszystkie zamówienia można anulować, dopóki nie zostaną wysłane. Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone i musisz je zmienić lub anulować, musisz skontaktować się z nami w ciągu 12 godzin. Po rozpoczęciu procesu pakowania i wysyłki nie można go już anulować.
Niestety nie możemy wprowadzać zmian do złożonego zamówienia, jednak jeżeli skontaktujesz się z nami od razu, być może uda nam się anulować zamówienie przed jego wysłaniem z magazynu. Po anulowaniu zamówienia możesz wrócić do sklepu i złożyć nowe, dodając do niego właściwe artykuły. W ten sposób unikniesz naliczenia opłaty za dwa zamówienia.
Jeśli złożyłeś zamówienie, ale nie otrzymałeś jeszcze potwierdzenia, możliwe że adres mailowy zawierał błąd. Skontaktuj się z nami klikając tutaj, a my sprawdzimy czy otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Z przyjemnością wyślemy potwierdzenie zamówienia na poprawny adres mailowy. W innych przypadkach, w których zamówienie nie zostało poprawnie zarejestrowane, skontaktuj się z nami przed złożeniem nowego zamówienia, aby uniknąć duplikacji zamówień.
Otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia wkrótce po złożeniu zamówienia, może to oznaczać, że wystąpił jakiś problem. Skontaktuj się z nami, a my go rozwiążemy!